Dostawy i płatności

Formy płatności

Przelew na konto bankowe

Forma płatności dla Klientów preferujących samodzielne logowanie do banku internetowego, wizytę w placówce banku lub na poczcie. Po zarezerwowaniu zamówionego towaru, klient otrzymuje mailem numer rachunku bankowego, na który należy przelać właściwą kwotę. Z chwilą zaksięgowania wpłaty na rachunku bankowym zamówienie jest przekazywane do magazynu w celu przygotowania wysyłki.

 Nr konta bankowego:

Bank Millenium SA 35 1160 2202 0000 0002 4479 3739
Darmak Sp. z o.o.
Frezerów 3
20-209 Lublin

 

Za pobraniem

Zapłata gotówką lub kartą kurierowi przy odbiorze zamówienia.

 

Przelewem online 

Podmiotem świadczącym obsługę płatności online jest Blue Media S.A.

Dostępny przelew tradycyjny lub płatność kartami: Visa, Visa Electron, MasterCard, MasterCard Electronic, Maestro.

WAŻNE! Zamówienia z płatnością przelewową, lub szybki przelew które nie zostaną opłacone w ciągu 7 dni od złożenia zamówienia zostaną automatycznie anulowane.

 

 

Dostawa

Koszt jest uzależniony od formy płatności oraz łącznej wagi zamówienia. Całe zamówienie jest wysyłane w jednej przesyłce i klient ponosi jeden koszt dostawy.

Rodzaj paczki Przelew/Płatność online Płatność za pobraniem
KURIER GLS 15 zł 15 zł

 

⇒ Kurierzy doręczają przesyłki od 8 do 16 – zatem najbezpieczniej jako adres dostawy przesyłki podać miejsce, w którym spędza się największą część dnia – może to być miejsce pracy (koniecznie wpisz wtedy nazwę firmy!)

⇒ Przesyłka zostanie doręczona w ciągu 1-2 dni roboczych od daty wysłania.

⇒ W przypadku, gdy kurier nie zastanie nikogo pod adresem doręczenia przesyłki, podejmie ponowną próbę doręczenia paczki następnego dnia roboczego.

⇒ Jeśli po dwóch dniach od daty wysyłki kurier nie doręczył paczki – prosimy o kontakt.

⇒ Zamówienie przesłane kurierem za pobraniem kupujący opłaca gotówką przy odbiorze (w zamówieniu należy wybrać sposób płatności “za pobraniem”).

⇒ WAŻNE! Prosimy dokładnie obejrzeć przesyłkę przed jej odebraniem od kuriera – jeśli nosi ona ślady mechanicznego uszkodzenia trzeba koniecznie otworzyć paczkę przy kurierze, Jeśli zawartość jest uszkodzona – należy bezwzględnie spisać protokół szkody, który będzie później podstawą reklamacji usługi doręczenia. Bez protokołu reklamacja nie zostanie uznana!

⇒ Nie odpowiadamy za skutki odebrania od kuriera uszkodzonej przesyłki

 

Czas realizacji zamówienia

Każdy towar w przypadku płatności przelewem lub płatności online wysyłamy zaraz po zaksięgowaniu pieniędzy na naszym koncie. Przesyłki dostarczają firmy kurierskie – czas dostawy zależy od przewoźnika, rodzaju przesyłki oraz adresu odbiorcy. Zazwyczaj zajmuje to do 2 dni roboczych.

WAŻNE! Przy płatności przelewem internetowym, czas otrzymania paczki wydłuża się o czas realizacji przelewu.